سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع)، بیش از 400 نفر از خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مشهد اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،؛ حجت‌الاسلام ثباتی مقدم، مدیر تبلیغات اسلامی آستان مقدس قم از اعزام بیش از 400 نفر از خدام  به مشهد  مقدس خبر داد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) به ساحت مقدس امام رضا(ع) و بهره بردن از فضای معنوی این بارگاه نورانی دانست و گفت: خدام آستان مقدس قم در این روز،‌ با برگزاری دسته عزاداری در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج(ع) به ساحت این امام همام عرض ارادت و تسلیت خواهند داشت.

حجت‌الاسلام ثباتی مقدم با اشاره به همراهی معاون فرهنگی و مدیر خدمت رسانی آستان مقدس قم باخدام در سفر مشهد، ادامه داد: در راستای تقویت تعامل آستان‌های مقدس قم و مشهد، در مدت حضور خادمان در جوار بارگاه  حضرت رضا(ع)، کارگاهی آموزشی در رواق دارالهدایه این آستان برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) امروز، یکشنبه، 23 مهر‌‌ماه اعزام و چهارشنبه 26 مهر‌ماه جاری بازخواهند گشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha